Известие

Collapse
No announcement yet.

нестабилни обороти на празен ход

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нестабилни обороти на празен ход

    Здравейте колеги,въпреки че този проблем е разискван във някои теми на форума си позволявам да го повдигна отново,защото ходих по почти всички сервизи в София занимаващи се с АЛФИ,смених няколко ламдди сонди,стъпково моторче,дебитомер и резултата е нулев.Става въпрос за загрял мотор -1.6 Т.S,на 90 градуса.След отпускане на педала оборотите на празен ход започват да играят между 700 и 1200 и така пет шест пъти преди да застанат на нормалното си положение.Проблема е само при загрял мотор.Сигурно е нещо което е извън стандартните причини защото и 'изявени' маистори не се справиха.Ще съм благодарен на всички колеги които споделят опит по решаването на този проблем.
    Last edited by niki.peev; d.m.y г., 19:18.

  • #2
    Първоначално публикувано от niki.peev Покажи съобщение
    Здравейте колеги,въпреки че този проблем е разискван във някои теми на форума си позволявам да го повдигна отново,защото ходих по почти всички сервизи в София занимаващи се с АЛФИ,смених няколко ламдди сонди,стъпково моторче,дебитомер и резултата е нулев.Става въпрос за загрял мотор -1.6 Т.S,на 90 градуса.След отпускане на педала оборотите на празен ход започват да играят между 700 и 1200 и така пет шест пъти преди да застанат на нормалното си положение.Проблема е само при загрял мотор.Сигурно е нещо което е извън стандартните причини защото и 'изявени' маистори не се справиха.Ще съм благодарен на всички колеги които споделят опит по решаването на този проблема.
    на предната ми кола пуках глава м/у 3ти и 4ти цилиндар имах същия признак но от 1вия път олучих мастера и съм благодарен.но 1во каза че може и гарнитура да е щото имало същия признак.също и от запушено гърне мож да имаш ядове.

    Comment


    • #3
      Колега, пробвай да почистиш дросела от мизерии, може да се оправи. Поне е лесно и евтино.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от niki.peev Покажи съобщение
        Здравейте колеги,въпреки че този проблем е разискван във някои теми на форума си позволявам да го повдигна отново,защото ходих по почти всички сервизи в София занимаващи се с АЛФИ,смених няколко ламдди сонди,стъпково моторче,дебитомер и резултата е нулев.Става въпрос за загрял мотор -1.6 Т.S,на 90 градуса.След отпускане на педала оборотите на празен ход започват да играят между 700 и 1200 и така пет шест пъти преди да застанат на нормалното си положение.Проблема е само при загрял мотор.Сигурно е нещо което е извън стандартните причини защото и 'изявени' маистори не се справиха.Ще съм благодарен на всички колеги които споделят опит по решаването на този проблем.
        При мен е АБСОЛЮТНО СЪЩОТО, колега. Общо взето само дигат рамене майсторите. Ако постигнеш нещо с този дросел /то и аз бих го направил, ама хал хабер си нямам к`во е туй и къде е(((/, айде моля ти се пиши, че и мен ме дразни.
        Предварително ти благодаря!
        ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
        ПЛОВДИВ

        Comment


        • #5
          и аз го имах само 4е в тарново 4ак ми помогнаха из4исти ми ниакви работи от компа и след 50-60км из4езна виж на диагностика мойе да ти го покаже
          Alfa Romeo 146 1.4 T.S

          Comment


          • #6
            ---
            Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:27.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #7
              При мен се оправи след чистене на дросела.
              Alfa Romeo 146, 1.4 Twin Spark, 1999 г.

              Comment


              • #8
                Здравейте колеги,изчистих дроселовата клапа както ме посъветвахте,някъде из форума бях чел -90секунди на контакт,90секунди изключена и 10минути на място да работи.Незнам дали това работи но аз го направих,мотора загря до 90градуса,а оборотите застанаха на 1000~1100.Покарах десетина минути из квартала и оборотите на празен ход просто полудяха-1500-2000-1800-2200-1100,просто ми се стъжни.Единственото което ми доиде на ум,да изключа акумулатора.След 30минути го включих и проблемите изчезнаха.Покарах доста и на всякакви режими,всеки път оборотите заставаха на 900-1000,без замисляне,без да скачат нагоре надолу.Изглежда се оправи,но това ще го потвърдя след като я покарам няколко дена.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от niki.peev Покажи съобщение
                  Здравейте колеги,изчистих дроселовата клапа както ме посъветвахте,някъде из форума бях чел -90секунди на контакт,90секунди изключена и 10минути на място да работи.Незнам дали това работи но аз го направих,мотора загря до 90градуса,а оборотите застанаха на 1000~1100.Покарах десетина минути из квартала и оборотите на празен ход просто полудяха-1500-2000-1800-2200-1100,просто ми се стъжни.Единственото което ми доиде на ум,да изключа акумулатора.След 30минути го включих и проблемите изчезнаха.Покарах доста и на всякакви режими,всеки път оборотите заставаха на 900-1000,без замисляне,без да скачат нагоре надолу.Изглежда се оправи,но това ще го потвърдя след като я покарам няколко дена.
                  900-1000об/мин.също са множко на топъл мотор.

                  Comment


                  • #10
                    .

                    сигурен съм почти 100% че пак ще ти се появи този проблем,но не го взимай навътре не е болка за умиране.а по въпроса с оборотите 900-1000 дори и натопъл мотор според мен е нормално и също не е болка за умиране.могат да ти се случат къде къде по-лоши неща!

                    Comment


                    • #11
                      За сега работи перфектно вече пети ден,оборотите са под 1000,дано остане така.

                      Comment


                      • #12
                        И при мене беше същото, лабди сонди простотии, но откакто махнах катализатора се оправиха оборотите... Вече няклко месеца няма проблеми. Но в 50% от случаите си пали от 2рия път и това е неспасяемо.
                        Alfa 145 1.6 TS 16V '99
                        Toyota Corolla 1.4 VVTi

                        Comment


                        • #13
                          пустите му обороти...

                          Колеги, аз вчера си изчистих дросела /по-точно изчистиха ми го де))/ по всички правила. Дотогава правеше 3-4 пъти колебания 850-1200 оборота и след това заспиваше на 850.
                          Сега, след изчистването, на празен ход не пада под 1000! Ужас(( Върнах се пак при майсторите и те казаха, че след почистване така било, бла-бла, и че компа сега се учил отново нещо и след 2-3 дни може и да се оправи, но при всички положения трябва да сменям моторчето за управление на празния ход /320-380 кинта/.
                          Та въпросът ми е: има ли нещо верно в това?
                          Абе к`во ми трябваше и на мен да развалям готова работа, ебаси...
                          ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                          ПЛОВДИВ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от hollyman_R Покажи съобщение
                            Колеги, аз вчера си изчистих дросела /по-точно изчистиха ми го де))/ по всички правила. Дотогава правеше 3-4 пъти колебания 850-1200 оборота и след това заспиваше на 850.
                            Сега, след изчистването, на празен ход не пада под 1000! Ужас(( Върнах се пак при майсторите и те казаха, че след почистване така било, бла-бла, и че компа сега се учил отново нещо и след 2-3 дни може и да се оправи, но при всички положения трябва да сменям моторчето за управление на празния ход /320-380 кинта/.
                            Та въпросът ми е: има ли нещо верно в това?
                            Абе к`во ми трябваше и на мен да развалям готова работа, ебаси...
                            Не! Повечето майсторчета гледат винаги да те прекарат с тва моторче щото е много пари за нищо. Отделно надценки и.т.н. Така както и в 90% от случаите, когато ти казват ламбда сонди, дебитомери и.т.н. Като отидеш при майстор и ти каже дай да пробваме да видим дали ще се оправи и подмените някоя част и се увериш. че действително ти е решен проблема без да ти иска пари за частта, а само за труда може би, значи това е майстор. А такива, които ти подхвърлят дай да сменим това за толкова пари, па другото за толкова, ама може да е от третото, бягай надалеч...
                            Лично мнение!

                            П.П. Карай си така още малко ще се оправи... Забележи кога ти държи над 1000 оборота... Ако не е загряла и ги държи няма как да падне по-долу...
                            BMW е39 - 2002god.
                            BMW e60 - 2007god.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от f0rce1001 Покажи съобщение
                              Не! Повечето майсторчета гледат винаги да те прекарат с тва моторче щото е много пари за нищо. Отделно надценки и.т.н. Така както и в 90% от случаите, когато ти казват ламбда сонди, дебитомери и.т.н. Като отидеш при майстор и ти каже дай да пробваме да видим дали ще се оправи и подмените някоя част и се увериш. че действително ти е решен проблема без да ти иска пари за частта, а само за труда може би, значи това е майстор. А такива, които ти подхвърлят дай да сменим това за толкова пари, па другото за толкова, ама може да е от третото, бягай надалеч...
                              Лично мнение!

                              П.П. Карай си така още малко ще се оправи... Забележи кога ти държи над 1000 оборота... Ако не е загряла и ги държи няма как да падне по-долу...
                              Говоря за загряла кола при 90 градуса. Примерно спирам си на светофарите и окото ми все в оборотомера. Държи си ги 1000 об. и туй-то... Може би само на двойните и тройни светофари след 20-30 секунди спадат на 850-900. Но примерно в движение като изключа от скорост и погледна, държи си 1000 оборота.
                              ALFA ROMEO 146 1.6 TS 16V 1998
                              ПЛОВДИВ

                              Comment

                              Working...
                              X